luni, 8 aprilie 2013

UMOR, BANCURI, GLUME, ANECDOTE, PILULA DE RAS

Umor, glume, zambete, bancuri, anecdote


—  In blocul nostru peretii sunt atat de subtiri, incat aud de fiecare data cînd vecinul isi schimba camasa.
—  La mine e si  mai groaznic. Aud pîna si cînd vecina isi schimba ideile. Noroc ca asta se întimpla numai o data  pe saptamana.

Junele e in vizita la logodnica lui. Cum se apropie miezul noptii, iar parintii fetei vor sa se culce, tatal intra în salonul unde stau cei doi îndragostiti si spune:
—  As vrea sa te previn tinere, ca la noi, la miezul noptii  stingem  lumina in toata casa.
—  Foarte dragut din partea dumneavoastra, domnule; nu  îndrazneam sa va rog.
—  Doctore, vreau sa va multumesc pentru  medicamentul prescris.
—  Te-a ajutat, vad, nu-i asa?
—  Da, m-a ajutat de minune...
—  Cit ai luat din el, cate sticlute?
—  Nici una. Unchiul meu a baut una si eu am mostenit o casa de toata frumusetea!

—  Buna! Ce  mai faci? Ce-i cu tine?
—  Pai, ma însor, dar am probleme. N-am  apartament.
—  Nu-i nimic... N-ai decat sa locuiesti cu socrul!
—  A! Nu se poate... El locuieste la soacra-sa!

Intr-o zi Groucho Marx este întrebat de o ziarista:
—  Nu va deranjeaza ca sunteti bunic?
—  Nu, raspunse el. Ceea ce însa  ma deranjeaza este faptul ca  sunt casatorit cu o bunica!

Un bancher invita la vila lui un expert în tablouri si-i arata colectia sa de mari maestri ai renasterii italiene. .
—  Nu incape nici o îndoiala, spune expertul dupa ce a examinat atent fiecare pînza. Toate  sunt absolut autentice,  de valori incontestabile. Un singur lucru ma intriga. Toate pînzele sunt iscalite Sarah!
—  O, nu va  nelinistiti, spune bancherul. Este un sfat  pe   care mi l-a  dat avocatul  meu, mi-a spus sa pun totul pe  numele nevesti-mi.

Un turist intra intr-un han si comanda mancare si o sticla cu vin. Hangiul îi serveste, iar dupa ce clientul începe sa manance si sa  bea, il întreaba:
—  Ce  spuneti  de vinul nostru? Nu-i asa ca este minunat în  timp ce  mananci?
—  Asta da, face clientul, însa in timp ce-l bei...

Un turist ajunge în Olanda, unde calatoreste cu masina proprie. Iesind de la un restuarant, constata ca i s-a furat masina. Politistul pe care îl cheama sa constate furtul ii spune:
— Aveti noroc, domnule, daca nu va furau masina, acum plateati amenda pentru ca ati parcat în ioc interzis!

Pe lista de bucate a unui restaurant dintr-o regiune montana, un turist citeste cu uimire ca pretul unui steak este extrem de mare.
El cheama chelnerul.
—  Domnule, îl întreaba, este atît de rara carnea prin aceste locuri?
—  Nu carnea, stimate domn, raspunde chelnerul, turistii...

Intr-un cinema de cartier, o fata batrana incepe sa se simta foarte agasata de faptul ca in fata ei, doi îndragostiti se saruta si se giugiulesc cu voce tare.
—  Daca ati venit pentru film, încetati o data. Daca nu,  tinere, du-o la dumneata acasa...
Baiatul se întoarce si, cu un gest de neputinta, spune:
—  Asta si vreau, dar poate reusesti dumneata s-o convingi si pe ea...

Asezandu-se la masa într-un restaurant, un turist cheama chelnerul si înainte de a-i cere ceva ii da  un  bacsis.
—  Acum, dragul meu, îi spune el chelnerului, sper ca o sa fii cinstit. Ce-mi recomanzi?
—  Alt  restaurant,  dom­nul  meu.

Un cnferential se adreseaza prietenilor sai:
- Sper ca am sa va vad sîmbata la conferinta mea despre Africa...
PRIETENII. ...Nu cred, maestre, sîmbata vrem si noi sa ne distram putin

La o lectie de religie profesorul i-si intreaba elevul:
- Si în ziua a saptea ce a spus Dumnezeu ?
ELEVUL:  ... A spus:  "Mi  se pare c'am comis o gafa..."

Un patron al unui restaurant se adreseaza unui turist:
- Notati bine ca beti acum un pahar de vin din 1880...
TURISTUL ... Cam mic, pentru vîrsta lui!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ZGOMOTUL, VARIATII, FRECVENTA, HERTZI

Ce este zgomotul, variatii, frecventa, hertzi Sunetul s-a integrat in asa masura in viata noastra cotidiana, incat rareori suntem constie...